Monday, April 25, 2005

حرف اول

!!خوب پس این وبلاگ که میگن اینه
چرا تصمیم گرفتم بنویسم؟ برای اینکه از بس برای نوشته های دیگران نظر دادم خسته شدم
از طرفی از وقتی که پرت شدم این گوشه دنیا و از نوشتن دور بودم کلی حالم بد شده بود
دوست عزیزی معتقده که آدمی که از این کارها بکنه دانشجوی گل و بلبلی ازش در نمیاد، من هم اصلا قصد ندارم
تبدیل به سوگلی استاد عزیزم بشم ، به جایش ترجیح می دم از زندگیم لذت ببرم.متأسفانه مشکل من اینجاست که تعداد کارهایی که دوست دارم در زندگیم انجام بدم به عمر یک آدم قد نمیده و من به چند نسخه دیگه از خودم
احتیاج دارم. همانند سازی هم فکر نمی کنم در حال حاضر کمکی بکنه.برای همین هم اینجا همه جور چیزی پیدا خواهد شد ، از اخبار و مطالب علمی ( مخصوصا نجوم که مهمترین علاقه من است ) گرفته تا بحث سیاسی ، شعر و ادبیات، دستور آشپزی و خلاصه هر چیز دیگه ای که یا به درد من می خوره یا دیگران یا هیچ کدام