Thursday, June 23, 2005

دیدار به قیامت...

دو ساعت دیگه بیشتر وقت نداریم، احساس می کنم همین الان تانکهای امریکا لب مرز ایستادند که حمله کنند و از طرفی سگهای هار که دیگه قلاده شان را هم جویدند منتظر هستند که به یک اشاره هر کس سر راهشان بود لت و پار کنند. خبر نگار اختصاصی من که به خاطر معین خودت را کشتی و پذیرایی شیرین برادران انصار و نیروی انتظامی را هم به چشم خودت دیدی، باشه، فکر کن اینها همه نقشه هاشمی است که با اقتدار رأی بیاره. فردا اولین نفر خودت باید بری جلوی گلوله و توپ که آقایون به سودای حکومتشان بر جهان برسنداصلا آقا اعتقادت قبول،محترم برای خودت و ما، این وصیت من است که اگر بعدا دیگه نتونستیم همدیگه را ببینیم،‌قبل از مردنت همین الان بهش عمل کن.(طول عمر شما تا پایان امروز معلوم می شود!!)از طرف من وکیای که به جای من که نمی تونم اینجا رأی بدم بروی و رأی بدی.برای اینکه خیالت هم راحت باشه که مشکل شرعی پیدا نکنی به اسم من نیت کن،گناهش گردن من! قبول؟