Thursday, July 07, 2005

سیارات و اجرام سماوی ادعا کردند ما هیچ کاره ایم

بابا به خدا من دست داشتن ماه و ستاره ها و سیارات را در بمب گذاریهای اخیر لندن به شدت تکذیب می کنم و به شما اطمینان می دهم که این موجودات صلح طلب حتی بلد نیستند یک ترقه بسازند، چه برسه به بمب! تازه از این فاصله دور دستشون چه جوری به ما می رسه؟ ایها مطابق پیشگوییهای یک پیشگوی تونسی است که ظاهرا خودش با القاعده و ملک الموت و گروههای تروریستی و جاسوسی سر و سری داره. اینها پیشگوییهای ایشون در دی ماه گذشته، قبل از شروع سال ۲۰۰۵ میلادی بوده. عرفات که مرد، تو لندن هم که بمب گذاشتند، سفیر مصر هم که در عراق کشته شد و این احتمالا پیامدهای بعدی خواهد داشت ، فهد هم ظاهرا در بیمارستان است، حالا باید منتظر مردن صدام و ترور بوش و ابو مازن باشیم. من خبر را هفته پیش خواندم و از اینجا نقل کردم که اصلش در روزنامه قدس ۵ دی ماه چاپ شده بود ( خیلی به قدس اعتماد نکنید) اما نتوانستم اصل خبر را در ایلنا و رویترز پیدا کنم
همچنین بنده به عنوان یک منجم غیرجهانی ( که ایشالا بعدا جهانی هم می شه) ریاست ایشون در اتحادیه جهانی نجوم و انجمن نجوم بین المللی را هم تکذیب می کنم. اگر منجمها از این کارها بلد بودند که نونشون تو روغن بود و بیخودی هم انقدر با پارلمان و دولت نمی جنگیدند که برای تحقیقاتشان پول جور کنند

پيشگويي يک منجم باشي

يك منجم تونسي مشهور پيش بيني كرد: سال 2005 جهان شاهد ترور رئيس جمهور آمريكا و رئيس سازمان آزادي بخش فلسطين و مرگ پادشاه عربستان است.
به گزارش ايلنا، «حسن الشارني» منجم و معاون رئيس اتحاديه جهاني منجمين، كه پيش از اين مرگ مشكوك «ياسر عرفات»، رهبر فقيد حكومت خودگردان و همچنين مرگ پرنسس دايانا در حادثه‌اي را پيش بيني كرده بود، در گتفگو با رويترز اعلام كرد: در سال 2005 شاهد چند تغيير و تحول سياسي در جهان هستيم و مهم‌ترين آنها ترور جورج بوش، رئيس جمهور آمريكا، در نيمه دوم سال آينده، به روشي مشابه با ترور «جان اف كندي» و نيز ترور «ابومازن» نامزد برجسته انتخابات فلسطين است.
به گزارش خبرگزاري رويترز، وي همچنين افزود: سال آينده پادشاه عربستان مي‌ميرد و شارون از قدرت عقب نشيني مي‌كند اما پس از وي هيچ تغييري دز سياست صهيونيسم در منطقه به وجود نخواهد آمد. شارني در اولين روز ژانويه سال 2004، در شبكه تلويزيوني العربية، مرگ يك مقام بلند پايه فلسطيني را در وضعيتي مبهم پيشگويي كرد. وقتي در ابتداي برنامه از وي سئوال شد، اين مقام بلند پايه كيست؟ پاسخ داد: اين شخص «ياسر عرفات» است و به شكلي مرموز خواهد مرد.
وي همچنين پيش‌گويي كرده بود، پرنسس دايانا در حادثه‌اي هولناك جان مي‌سپارد، به طوري كه شهرت جهاني كسب مي‌كند. شارني كه در علم نجوم مدرك دكترا دارد، همچنين وقوع حملات 11 سپتامبر را در روزنامه‌هاي تونسي و مرگ يك هنرمند مشهور تونسي را اعلام كرده بود.
به گزارش اين خبرگزاري، شارني گفت: در سال 2005 شاهد وقوع نشانه‌هاي فلكي هستيم كه بيانگر حركت سياره زحل از سرطان به سوي عقرب در ژوئيه و همچنين بروز كسوف كلي در اكتبر هستيم كه اين حركتهاي فلكي به شكلي چشمگير بر حوادث خاورميانه اثر خواهد گذارد؛ به طوري كه صدام، رئيس جمهور مخلوع عراق، پيش از محاكمه‌اش خواهد مرد و صدامي ديگر ظهور مي‌كند. اين پيشگوي تونسي در ادامه تأكيد كرد: بروز حوادث بزرگ در مصر نيز منجر به تغيير روند سياست مصر مي شود؛ به طوري كه شاهد تغيير اساسي دولت مصر خواهيم بود. در زمينه امنيت جهاني نيز شارني چنين پيش‌گويي كرد: كشورهاي اروپايي شاهد چند فاجعه دردناك خواهند بود و چند عمليات تروريستي در اروپا اتفاق خواهد افتاد؛ اما گسترده‌ترين اين حوادث بي‌نظير درانگليس و به ويژه در لندن خواهد بود. وي همچنين افزود: عمليات بزرگ تروريستي ديگري نيز در شهرهاي آمريكايي به وقوع مي‌پيوندند و يك حادثه انفجار هواپيما نيز در اين كشور رخ خواهد داد.
اين منجم جهاني همچنين تصريح كرد: حادثه‌اي ديگر كه وقوعش را نزديك مي‌بينيم، در آغاز سال آينده رخ مي‌دهد و آن مرگ پاپ ژان پل دوم، رهبر كاتوليكهاي جهان، و همچنين وقوع عملياتهاي گسترده‌اي در تل آويو است.