Thursday, February 09, 2006

ما در خانه و ....

سلام بر همه دوستان نازنین و دل‌نگران! بالاخره بعد از کلی بالا پایین و ایرادهای بنی‌اسراییلی و انواع و اقسام بازرسی‌ها و سؤال و جوابهای سیاسی امنیتی عقیدتی .... حافظان امنیت بلدیه کانادا در بلاد کفر نتوانستند دلیل بیشتری پیدا کنند که از برگشتن من جلوگیری کنند در نتیجه اینجانب صبح دیروز پایم به خانه رسید و مستقیم هم رفتم دانشگاه و سر کلاس و درس و مشق تا ساعت ۱۰ شب که روز عمومی بازدید از رصدخانه بود و از شانس خوب یا بد من هم هوا صاف بود و بنابراین مقادیری آدم علاقه‌مند وجود داشتند که باید ماه و سیاره‌ها را با تلسکوپ نشانشان می‌دادم.
فعلاً همه چیز در امن و امان است غیر از تمرین‌های انجام نداده، ورقه‌های صحیح نکرده، جعبه‌ها و وسایل جابجا نشده به اتاق جدید، فرمهای پر نشده که مهلتشان در حال اتمام است و از همه بدتر یک پیغام از منشی دانشکده که می‌حاهیم برای هفته آینده کمیته گزارش کارت را برگزار کنیم!
خلاصه فکر کنم بهتره برگردم بروم همان‌جایی که بودم