Wednesday, September 17, 2008

به تبعيض علیه ايرانی ها در سفارت کانادا اعتراض کنيد


با اجازه سیبیل طلا که مطمئنم از این کپی کاری اصلاً ناراحت نمی‌شه! دوستان واترلویی من سعی می‌کنم این فرمها را بگیرم و سراغ تک تک شما خواهم آمد اگر خودتان نیایید سراغم! فقط من یک ده روزی تا اول اکتبر نیستم



دوستان کانادايی،
همانطوری که همه می دانيد، سفارت کانادا در چند سال اخير برخورد بسيار تبعيض آميزی با متقاضيان ويزای کانادا در ايران داشته است. به بسياری از خانواده های ما ويزا نداده اند، همسران دانشجو ها ويزا نگرفته اند، خانواده ها در دوری از هم زندگی می کنند، به دانشجويان متقاضی با وجود داشتن پذيرش از دانشگاه با بورس تحصيلی ويزا نداده اند، و همه اينها با برخورد توهين آميز مسئولين سفارت کانادا در ايران همراه بوده است.

دوست عزيزم ملاحت فردادی بر آن شده تا به کمک همه ايرانی-کانادايی ها به اقدام کاملاً تبيعيض آميز سفارت کانادا در ايران در ندادن ويزا به ايرانی ها و برخورد توهين آميز ايشان با شهروندان ايرانی اعتراض کند. در انجام اين کار دوستان خيلی خوبی همراه او شده اند تا با جمع کردن بيشتر از هزار امضا اعتراض خود را به مجلس فدرال کانادا ابلاغ کنند. سياستمداران ايران-کانادايی نيز از اين اقدام حمايت کرده اند و اين اقدام می تواند نقطه اميدی باشد برای پايان دادن به وضع تبيعيض آميز برخورد با متقاضيان ويزا از سفارت کانادا در تهران.

برای کمک کردن به اين حرکت دوستان ايرانی-کانادايی خواهش می کنم به مکان های جمع آوری امضا مراجعه کنيد و حتماً نام، نام خانوادگی، آدرس محل سکونت، ناحيه محل سکونت، و شماره تماس، و ايميل (تنها در صورتی که مايل باشيد نتايج اين حرکت را دنبال کنيد) خود را مرقوم کنيد. توجه داشته باشيد که ثبت نام و محل سکونت اجباری است چرا که با توجه با قوانين دولت فخيمه کانادا، حوزه انتخاباتی شما بايد مشخص شود تا نماينده حوزه جغرافيايی محل سکونت شما مسئول خواندن نامه شما در صحن مجلس باشد. خواهش می کنم توجه داشته باشيد که به عنوان ماليات دهنده گان کانادايی، دولت فخيمه و نماينده هامان مسئول پاسخگويی اند.

مکان های جمع آوری امضا در شهر تورونتو:

سوپر خوراک -6125 خيابان يانگ
سوپر ارزان-5999 خيابان يانگ
سوپر گوشت زمانی و پسران-6120 خيابان يانگ
کتاب فروشی پگاه-5040 خيابان يانگ
پارس ويديو-6083 خيابان يانگ
کتاب فروشی سرای بامداد-10720 خيابان يانگ
آژانس مسافرتی اطلس-6087 يونت A خيابان يانگ

اگر مایلید به اين حرکت کمک کنید يا که ميآن دوستان و آشنايان خود تمايل به جمع آوری امضا داريد با خانم ملاحت فردادی تمام بگيريد تا فرم های پتيشن را برای شما ايميل کند. توجه داشته باشيد که فرم های جمع آوری شده را می توانيد بعد از مراجعه با محل های جمع آوری امضا بسپاريد. در نهايت اگر اين کار برای شما امکان پذير نيست ، با خانم فردادی تمام بگيريد تا هماهنگی لازم انجام شود. دوستانی که در شهر های ديگر کشور کانادا زندگی می کنند هم می توانند با خانم فردادی تمام بگيرند تا امضا جمع کنند. بعد از جمع آوری امضا ها می توانيد کل آنها را به آدرس خانم فردادی پست کنيد و هزینه را هم پرداخت می کنيم. مخصوصاً دوستانی که در پريتيش کلمبيا زندگی می کنند که جمعيت ايرانی قابل توجهی دارد می توانيد کمکی شايانی به اين حرکت بکنند.

منتظر ايميل های شما هستيم.

iranvisa.petition@gmail.com>

http://iranvisa.blogspot.com/

برای اطلاعات بيشتر در مورد حرکت اعتراضی به وضعيت تبعيض آميز برخورد با ايرانی در سفارت کانادا به روزنامه سلام تورونتو، و وبلاگ اين حرکت مراجعه کنيد.